#1 Skrevet Mars 15, 2012 (endret) Har litt problemer med A4`n min. Kjørte på jobb i dag morges , og kjente ETT eneste lite "rykk" under pådrag i en av bakkene... , tenke egentlig ikke så mye over det. Før jeg kom til avkjørselen til jobb. For da stoppa den når jeg clutch`a ut , men fikk start etter noen sekunder. Og da kom EPC lampa. Prøvde å stoppe å starte den flere ganger etter jeg parkerte på jobb , og starta lett hver gang. Da jeg skulle hjem , var lampa borte , og bilen starta og gikk fint Helt til jeg nesten var hjemme , da begynte den å fuske å gå dårlig , men kom meg hjem. Nå i kveld har jeg undersøkt litt på vagcom , og fikk opp noen "vanlige" feilkoder Starta og stoppa litt , og søkt igjennom med feil koder. Selfølgelig slo hiddenen seg vrang da jeg skulle "save" felkodene. Men disse var : G28 no signal , trigger sensor no signal , og air/fuel mixture too low. Sletta iallefall disse , og starta opp bilen gikk fint , men Plutselig døde den helt , og nå nekter den å starte igjen, Får opp EN feil mld : 16706 Engine speedsensor G28 No signal. P0322 - 004 - no signal / comunication Men denne er jeg vant med (iallefall på C4) at kommer opp når bilen ikke går. Burde jeg prøve å bytte G28 , eller noen som har andre forslag til søketips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2012 Hadde det vært meg så hadde jeg skifta den sensoren. Da eliminerer du feilen med en gang. Og som du sa selv så funket den jo når du slettet feilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2012 Bytta min nylig. var til tider treigstarta og tilslutt stoppa den. starta igjen etter ei stund, men bytta for å være sikker.. ingen problem etterpå.. har heller ikkje feilmeldinga når bilen ikkje går, so skal med andre ord ikkje ligge der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2012 Bytta min nylig. var til tider treigstarta og tilslutt stoppa den. starta igjen etter ei stund, men bytta for å være sikker.. ingen problem etterpå..har heller ikkje feilmeldinga når bilen ikkje går, so skal med andre ord ikkje ligge der.. Okay , må vel bytte den da For den starta etter en stund , Så jeg tok sjansen på en liten kjøretur Og den gikk fint da , og feilmeldinga fra fraværende. Stemmer bra med beskrielsen din her iallefall High five ....Kult med periodiske feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2012 Bytta en del slike på disse motorene. Så ikke uvanlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2012 (endret) Er dette riktig delenr på den : 078906433A ? Takk for svar gutta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2012 ja er riktig men den heter nå 071 957 147 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 16, 2012 Det er vel C på slutten av delenummeret, om jeg husker riktig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 16, 2012 FIkk iallefall bekreftet at det er den giveren i dag Var tregstarta da jeg var på butikken og EPC lampa lyste opp . Dro rett hjem og logga med vagcom , og fant G28 feilkode. Sletta den , og lampa forsvant Så da er det bare å bestille Føler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 17, 2012 Bytta føler for en stund siden , og nå er B6`n i god form igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...