#1 Skrevet Mars 15, 2012 Er på jakt etter de listene under lyktene til audi s2/b4! Ta kontakt.. André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2012 Jeg har værtfall 1stk, i grønn... Kan det være av intresse ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2012 Jeg har 5 b4 biler som skal hugges samt ett par jeg alt har hugget, hvor mange trenger du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2012 Har noen sett e også;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2012 Haha.. Jeg trenger bare ett sett.. gjerne i bra stand.. Hva skal dere ha for de ? Og hva stand er de.. ? Strøkne i sølv hadde jo vært fabelaktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2012 Sølv har jeg ikke men ett ok sett med sånne lister har jeg. pris 300 + frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2012 Okay, ser hva de 2 andre svarer før jeg bestemmer meg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 16, 2012 Okay, ser hva de 2 andre svarer før jeg bestemmer meg :-) Det har jeg full forståelse for. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 16, 2012 Mine er i burgunder og svart;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 17, 2012 Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 17, 2012 250+frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 17, 2012 Om de er hele og pene tar jeg de. Send pm med betalingsinfo isåfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...