#1 Skrevet Mars 15, 2012 (endret) NY PRIS. 150.000kr ved kjapp avgjørelse.. Innbytte i nyere bil er aktuelt ! Selger min Rs2 95mod. Importbil fra tyskland i 2001. Motor er benket og mappet av es-tuning 427hk & 600nm i motor. Fikk 2stk bøyde innsugsventiler og 1stk ferdigbrukt turbo i høst 2011. Ventiler ble byttet, nye turbin er en compturbo i samme størrelse som den gamle. Grunnet den nye turboen må motor på ny mapping. Alt av pakninger ble byttet ved ventilbytte. Råder og stempler ble byttet før forrige mapping, er ca 3år siden. Bilen har ikke blitt mye brukt siden da. Etter ventil og turbobytte har jeg ikke fått bilen til å fungere over 0.5bar. virker som det er vakumfeil eller en sensor som ikke fungerer. Etter mye feilsøking har dette blitt et irritasjonsmoment å jeg holder på å bli gal! Selges for 160.000/Bud ! Pm for mer info og/eller bilder. Selges ferdig Eu-Godkjent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2012 Er det daten min , eller er den matt svart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2012 Er det daten min , eller er den matt svart? Den er matt svart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2012 Stemmer det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2012 Okay , da ble det litt mindre interesant for min del , tross grei pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2012 har du flere bilder av bilen og mere info? kan du sende meg på mail? almaashaugen@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 28, 2012 har du flere bilder av bilen og mere info?kan du sende meg på mail? almaashaugen@hotmail.com Skal få gjort det etter jobb idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 18, 2012 Flere bilder av bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2012 Litt enkle bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 23, 2012 Hvordan er bilen å kjøre opp til 0.5bar? Har egentlig ikke peiling på RS2 men det er vel på tide? Hvor lang tid bruker man fra Mo i Rana til Bergen? Kan du sende flere bilder til kristoffer.wardawa@kvaerner.com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 30, 2012 (endret) Hvordan er bilen å kjøre opp til 0.5bar?Har egentlig ikke peiling på RS2 men det er vel på tide? Hvor lang tid bruker man fra Mo i Rana til Bergen? Kan du sende flere bilder til kristoffer.wardawa@kvaerner.com? Motoren går normalt opp til ca 0.5bar. Deretter blir det fusk :-/ Alltids kjekt å lære seg litt mer Bruker vell ca 12 timer kansje? Er jo bare i overkant av 100 mil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 31, 2012 Opp igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 31, 2012 Jeg vil tro at bilen din fort blir mer attraktiv hvis du finner ut av motorproblemene. Tror det er få som er villig til å kjøre en fuskende bil fra Mo til f.eks Østlandet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 3, 2012 Motorproblemer er ordnet. Ny mapping i august. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 3, 2012 Hva var årsaken til fuskingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 3, 2012 Hva var årsaken til fuskingen? Hehe. En over middels godt gjemt trykklekkasje. Ekstasen er stor nå : )))))) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 3, 2012 Hehe gratulerer. Alltids kjekt når man finner slike feil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 3, 2012 Hehe gratulerer. Alltids kjekt når man finner slike feil:) Takktakk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...