#1 Skrevet Mars 16, 2012 Heisann. Noen som har formening om hvordan dekkdim jeg burde ha, om jeg skal ha to 9,5" og to 8,5" felger? Er dett greit med f.eks 225/40 både foran og bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2012 Jeg hadde 225/35/18 på samme felgdimensjon. Jeg synes dette ble bra. Om du ikke skal senke mye så er 225/40 greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2012 Så det så greit ut, selv om det var en tomme forskjell på felgene? Den er senket, men ganske lite, så blir nok ikke noe problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2012 Så det så greit ut, selv om det var en tomme forskjell på felgene?Den er senket, men ganske lite, så blir nok ikke noe problem jeg hadde 235/35 på 8,5 og 9,5 på min S3 i fjor sommer og dette så helt fint ut ... da vel og merke i 19" Gleder meg til å se felgene på bilen , du som kjøpte de 3SDM felgene av Glenn ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2012 jeg hadde 235/35 på 8,5 og 9,5 på min S3 i fjor sommer og dette så helt fint ut ... da vel og merke i 19" Gleder meg til å se felgene på bilen , du som kjøpte de 3SDM felgene av Glenn ja Okei, takk for svar Har ikke kjøpt enda, men blir vell mest sannsynlig handel ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2012 Okei, takk for svar Har ikke kjøpt enda, men blir vell mest sannsynlig handel ja Ja Go for it kommer til å bli syyykt kult på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2012 Ja Go for it kommer til å bli syyykt kult på bilen Ja, håper jo det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 16, 2012 Hmm, hvordan ville det blitt med candyrøde 3sdm felger på blank svart bil da tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 16, 2012 Blir kanskje ikke så bra med tanke på at jeg har store røde calippere foran.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...