#1 Skrevet Mars 16, 2012 (endret) BBS CH Black edition 8x18'' ET 50 selges en av de opprinnelige 1000 settene som ble laget før BBS fant ut at black edition ble for populært selges da Touranen settes tilbake i org. stand og ikke har bil og bruke de på ser for meg noe rundt 10.000kr fer de eller bud Felgene er så og si strøkne eneste som må gjøres er og bytte ut den ene felg-ring beskytteren i chrom(ca.700kr)men dette gjør jeg når jeg har fått bestilt den står forresten på 235/40-18'' Kuhmo Ecsta spt- dekk med laste index på 95Y alle senterkopper er intakte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2012 Gratis bump! Sykt fine felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2012 flere bilder og på første ses skrubbinga på chrom-kanten jeg har tenkt og bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2012 bump kom gjerne bud og ser bra ut på caddy og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2012 solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...