#1 Skrevet Mars 16, 2012 (endret) Har ett par momostoler med justerbar rygg svart og grå. 2000,- Firepunkt seler 1000,- 2 stk Ett bilde i tråden her, litt ned på siden.http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=41454 Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2012 Du har ikke ett bilde som er nyere enn 2006? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2012 (endret) Du har ikke ett bilde som er nyere enn 2006? Er ikke brukt siden, men her et ett par bilder tatt i dag. Skader er ringet rundt. Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2012 2000,- for seter og seler Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2012 Hvis du har lyst og sende de til stavanger så kan jeg være intressert... Hvordan er det med understell på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2012 Hvis du har lyst og sende de til stavanger så kan jeg være intressert... Hvordan er det med understell på disse? Hei, egentlig ikke så keen på å pakke de inn å sende. Uten understell. Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 17, 2012 Opp med seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 18, 2012 Skal du til våler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 18, 2012 Skal du til våler? Hoved treffet for VACN ja, ikke gatebil tror jeg. Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 19, 2012 Var vacn treffet jeg tenkte på ja! får se om du har de når det nermer seg hvis du har mulighet for og ta de med da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 19, 2012 Var vacn treffet jeg tenkte på ja! får se om du har de når det nermer seg hvis du har mulighet for og ta de med da! Ingen problem å få de med nedover nei. Sender deg en pm før treffet jeg så får vi se. Har ikke noe stress med å selge heller så kan holde deav for deg hvis intresert:) Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 20, 2012 Problemet mitt er at det er ikke helt sikkert at jeg får med meg treffet. Så skulle du få noen som absolutt skulle ha de så bare selg. Men har du de enda når treffet nermer seg, og jeg skal bortover, så tar jeg de nok med meg tilbake ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...