Anbefalte innlegg

Hei,

 

Bruker opp igjen tråden jeg startet for en stund siden angående felg og dekk på passat 3c.

 

Er det håp for 9,5x19" et35? og får jeg plass til 265/30-19 bak? hva er passe dim framme?

Blir vel justerbart senkesett på sikt, men ikke behov for SKAMlav bil.

 

vil jo bygge forholdsvis mye lenger ut enn orginalt, men har ikke helt greid å se for meg hvor mye det blir i praksis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Har ett sett 8,5x20" et35 på hånd, med 235/30-20" dekk, vil disse fungere på usenka Passat 3c stv?

Har kjørt 8x18" et45 før, og har da hatt en del å gå på utoverr, har ikke målt noe særlig på det enda, men frykter et35 blir vel lavt. Vurderer justerbart eller en liten senk med fjærer, men er bruksbilen til frua så skamlav blir den uansett ikke.

 

En annen mulighet er att jeg kan frese av anleggsflaten på felgen noen mm for å oppnå noen mm høyere innpress.

 

Noen som har prøvd eller har noen forslag?

 

Du bør nok opp til ET42-43 for å få dekket innenfor skjermene. Kan hende det ikke subber men da er det kun fordi det er langt fra hjul til skjerm pga usenket, men optisk sett vil det da se bedre ut med hjulet lengre inn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører med 8,5X20 ET35 og det er ikke noe jeg vil anbefalle dersom du skal senke litt mer enn 20-30mm isåfall må du ha dekk med god strekk på og da er felgene utsatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytt spørsmål om ny dimensjon i første post :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar, da utgår 9,5 x 19:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.