#1 Skrevet April 14, 2005 Hei, Noen som vet om 8x17 med ET35 passer både foran og bak på 97 A4 avant ? Prøvde felg uten dekk på bilen, så ut som det stakk litt utenfor. Bilen skal senkes 50-60 mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2005 Ja, det skal passe uten noe problem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2005 Ja, det skal passe uten noe problem.. OK takk, så ut som det kanskje kunne butte borti skjermkanten foran når dekk kommer på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2005 Skal gå veldig bra. Kjørte med 8*17 og 235/40-17 i fjor sommer, og det tok ikke inni skjermene foran eller bak. Vet ikke helt hvor mye bilen min er senket, men den er ihvertfall mye lavere enn en som er senket 40/40.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 15, 2005 Skal gå veldig bra. Kjørte med 8*17 og 235/40-17 i fjor sommer, og det tok ikke inni skjermene foran eller bak. Vet ikke helt hvor mye bilen min er senket, men den er ihvertfall mye lavere enn en som er senket 40/40.... Og det var med ET35 ? Har på felger (8x17) nå med ET40 og de passer veldig bra, desverre er felgene så stygge at de må byttes ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2005 Og det var med ET35 ? Har på felger (8x17) nå med ET40 og de passer veldig bra, desverre er felgene så stygge at de må byttes ut. Jepp. OZ Supertourisimo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2005 Og det var med ET35 ? Har på felger (8x17) nå med ET40 og de passer veldig bra, desverre er felgene så stygge at de må byttes ut. Jeg kjører 245/35/19 ET.35 på min A4.. Men da er det ca. en halv centimeter (!!) mellom gods og dekk på innsiden/oversiden av dekket..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 15, 2005 Vil nok tro at felgkanten er innafor hjulbuen ja.. Jeg har 8,5*17 ET 13 og der stikker de litt utafor.. Med meg, og senking så sier jo det seg selv at det ikke går bra med hjulbuer... Men med 8,5 ET 30 så står felgen akkurat i kant.. Så med 8*17 ET 35 går nok det bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 15, 2005 Takk for det karer Da ser det ut som dette skal gå greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...