Anbefalte innlegg

Noen som vett hvor mye hk orig. g60 bremser er gode for?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er ikke helt sikker men mener det er en plass mellom 210-250. garantert noen inne her som vet det bedre en meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse holder hvertfal 160hk. Har slike på 3ern min m 1,8t motor. sente en mail til møller om de hadde noen godkjennings papirer på dette. Da fikk jeg til svar. Vi har desverre ikke papirer på nyere ombygning en 90. Men hør me en vw club eller tuv. Så er d noen her inne som har papirer fra en golf2 gti g60 ombygning? der d står va disse er gode for? Hadde satt veldig stor pris på en kobi av d arket.

 

Biltisynet er jo ikke akkurat kjent for å være snille.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne er tatt fra vw team sine sider..

golf90hktilg60.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye effekt de er gode for har vel litt med egenvekt på bilen å gjøre også?

Høyeste antall hk de er levert sammen med originalt er 210hk fra Golf G60 Syncro L.E.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, takk for alle svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste papirene du får fra VAG er opp til 160hk. Det var VW Motorsport som bygde den G60 16V, og faller derfor utenfor.

 

Så, 160+10% er vel maks lovlig trim..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har et papir fra biltilsynet hvor det står at Møller godkjenner golf 2 med 160hk med g60 bremser og at Tuv godkjenner det samme opptil 180 Hk

 

Derfor er bilen min godkjent med turbo og 180 hk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel samme kalippere som sitter på Corrado VR6, opp til 192 hk eller.no ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har et papir fra biltilsynet hvor det står at Møller godkjenner golf 2 med 160hk med g60 bremser og at Tuv godkjenner det samme opptil 180 Hk

 

Derfor er bilen min godkjent med turbo og 180 hk

 

Kan du ta en kopi av dette og sende til meg, evt scanne? (Tuv 180hk)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skive og caliper på G60 er tilsvarende som på VR6, men også helt vanlig Audi 80 med 256 mm bremser. Den ser nemlig ut til å være en normal Girling 54 caliper.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.