#1 Skrevet Mars 17, 2012 Noen som har orginale fjærer tilsalgs til ein S6 framme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2012 Jeg har orginale til sport understell. (merket med 2 rosa flekker, hvis jeg ikke husker feil.) Kan få dem for 500.- + frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2012 jeg har org. til s4/s6 fjærbein. både fram og bak. Fargemerking er jeg ikke sikker på her og nå. Kan sjekkes! Skambillig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2012 *bump* har noen av dere fremdeles fjærene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2012 Jeg har ennå de fremme. Orginale med rosa merking. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 29, 2012 Flott, hvis jeg ikke finner noen som har alle 4 så hører du fra meg PS! satt disse på en 2.2T med klima? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 29, 2012 Ja, det var en med klima. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...