S: 1993 Mitsubishi L200 pickup på 31" - Påkostet!

Anbefalte innlegg

Bilen er en 1993mod registrert i 94, har ca 370k på tellern, men har fotsatt masse å gi. Skal ikke prøve å påstå bilen er rustfri, for det er den ikke, men ramma er veldig bra på den. Ingen rusthull. Iløpet av de siste 6mnd har jeg kostet på den over 25.000,- i service og vedlikehold.

Bilen har plastinnlegg i planet, og plastikk skjermutbyggere. 31x10.5x15" hjul på sommer/helårs og piggdekk på orginale stålfelger. Leather look setetrekk har tatt mye av slitasjen, jeg har aldri hatt de av så vet ikke hvordan setene ser ut under.

 

Innkoplbar firehjulstrekk med egen spak, kan velge mellom bakhjulstrekk, firehjulstrekk, eller firehjulstrekk med lavserie.

Suveren fremkommelighet med sperre på transfer, og diffbrems (lamell) i bakaksel. Nye manuelle frihjulsnav, da de orginale automatiske er en svakhet på denne modellen. Fire ekstra lyskastere på taket på egen bryter, og en ekstra lyskaster bakover som er koblet sammen med ryggelyset.

 

Det som er gjort i det siste:

Byttet regreim m/ balansereim og alle løpe/strammehjul

Byttet komplett clutch

Byttet bakre girkassefeste

Byttet begge hovedlyktene

Byttet frihjulsnav

Byttet begge batteriene

Lagt opp nytt glødeanlegg på egen bryter, med nye glødeplugger

Tatt full service med luftfilter, dieselfilter, motorolje m/filter, og byttet gir-, transfer-, framdiff-, og bakdiffolje.

 

Bilen er snart 20år gammel, så det er naturligvis diverse småfeil og slitasjespor, men den er i topp bruksstand, og har ikke sviktet meg enda.

Starter alltid, uansett temperatur. Det gies ingen garanti på bilen, og den selges i den stand den er.

 

 

DSCN3499.jpg

 

DSCN3503.jpg

 

DSCN3504.jpg

 

DSCN3505.jpg

 

DSCN3506.jpg

 

DSCN3507.jpg

 

DSCN3508.jpg

 

DSCN3509.jpg

 

DSCN3511.jpg

 

DSCN3514.jpg

 

DSCN3517.jpg

 

DSCN3512.jpg

 

DSCN2857.jpg

 

DSCN3518.jpg

 

 

 

Pris: 35.000,-

Innbytte ikke mulig.

Epost/tlf kan fåes over pm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.