Anbefalte innlegg

Noen som vett om han latviske karen fortsatt driver med flocking?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke svare på det, men jeg driver med flocking sånn på hobbybasis. Kjøpte utstyr fra england i fjor, men har ikke tatt helt av på fargeutvalget, har bare svart (1mm) nå, det er det som vanligvis blir brukt på dashbord til løpsbiler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke svare på det, men jeg driver med flocking sånn på hobbybasis. Kjøpte utstyr fra england i fjor, men har ikke tatt helt av på fargeutvalget, har bare svart (1mm) nå, det er det som vanligvis blir brukt på dashbord til løpsbiler.

 

Hei

 

Ca pris på flocking av eit Golf 1 dashbord?

 

Mvh

Øystein Slåke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du gjør det ja Haakon. Hva pris for ett Golf 2 dashbord, selfølgeligt svart ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt sent svar men.. regner med en plass mellom 1000 og 1500kr for et dashbord i den størrelsen om det leveres ferdig demontert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt sent svar men.. regner med en plass mellom 1000 og 1500kr for et dashbord i den størrelsen om det leveres ferdig demontert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selfølgeligt demontert ja, mitt står ikke i enda en gang! Det må jeg si hørtes meget intresant ut for min del.

Kossen e det med forarbeid å sånn da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selfølgeligt demontert ja, mitt står ikke i enda en gang! Det må jeg si hørtes meget intresant ut for min del.

Kossen e det med forarbeid å sånn da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.