#1 Skrevet Mars 17, 2012 (endret) Selger min lille henger som jeg kjøpte i fjor sommer. Behovet for denne ble plutselig liten da jeg kjøpte transporter, og nå er den bare i veien. Jeg kjøpte den for 2500, etter det har jeg lagt opp nytt lysanlegg, montert nye hengsler på karmene, kjøpt draglås, montert 6 stroppefester i platten, montert kasse med hengelås for stropper, vognkort og lignende. Bremsene låste seg hele tiden, gjør ikke det nå, men disse trenger litt TLC. Litt skjev i kassa, men ikkeno av betydning. Gratis omreg Tillatt totalvekt 700 Tillatt nyttelast 540 Egenvekt 160 Bredde 1270 Lengde 2600 Vil gjerne ha 3000,- for den. Hjulene på den kan følge med mot tillegg i pris, hvis ikke er det standard trillebårhjul som følger med. Bytter veldig gjerne i en bra kompressor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2012 4x100? Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2012 Jepp! Det er hjula fra jettaen min som står på. 175/50/13 tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...