Blinklys virker ikke normalt, Polo.

Anbefalte innlegg

Hei!

På min nyinnkjøpte Polo 6N2 1,4 klikker det hurtig i releet i nødblink bryteren. Når jeg aktiverer nødblink fungerer det, og når jeg aktiverer blinklysene så fungerer de. Da klikker også releet i nødblink bryteren normalt.

Men det er fryktelig irriterende å høre på tikkingen fra releet når ingen blinklys er aktivert. :-)

Jeg har søkt på forumet og sett at andre har hatt likt problem, men ingen løsning kommer fram av innleggene jeg har funnet.

Jeg har skiftet til ny nødblink bryter uten at problemet forsvant.

Noen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er egentlig problemet her? At det klikker hurtig.....? Gjelder dette når blinklys ikke er i bruk (hverken blinklys-hendel eller nødblink)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg forstår det sånn at det bråker når ingen blinklys står på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Det stemmer. Når ingen blink er på så klikker det i releet hele tiden. Denne klikkingen er lik som når en blinklyspære ikke virker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen andre har samme problem, så kan jeg fortelle at det var blinklysbryteren, på rattstammen :-), som var ødelagt.

Skiftet denne og alt ok!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.