Da prøver vi igjen! Selges Audi A4 B5

Anbefalte innlegg

bømp, er prisen så feil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn som jeg opplever annonsen; Bilen er ikke skikkelig vasket, ei heller støvsugd/vasket skikkelig inni.

Det at bilen har skade på førerdør og fremre del av bakskjerm trekker mye ned, og jeg tror mange reagerer på klistremerker (motordeksel og bakluke)

Den har også problemer med turteller, speedometer og knapp til bakluke.

Eller er det jo "bare" en 1.9TDi (som det går 13 av på dusinet) med stoffseter, høy km. stand, senkesett som ikke lenger kan justeres, xenonlys (regner med at de er ettermontert, og da også ulovlige, som trekker ned) og et reg.reim havari bak seg.

 

Dette er bare min oppfattning av annonsen, håper du tar det på rett måte. Personlig ville jeg ikke kjøpt bilen ut fra den annonsen (men har heller ingen interesse av en A4, spiller litt inn), men det er små grep du kan ta for å heve inntrykket folk får av bilen. Prisen burde ikke være helt urealistisk, men det er et vanskelig marked å selge bil i for tiden, da det flommer over av bruktbiler. Stikk motsatt av husmarkedet med andre ord.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi solgte en nå for 45000. 2000mod, bra stand. Originale xenon, 205000km. Bulkfri, innvendig og utvendig rens med polish. Det tok litt tid å få solgt den og, så tror du desverre må litt ned i pris hvis den ikke er strøken..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk begge 2 ;) ender nokk med jeg beholder bilen, skal jeg bli kvitt den må jeg vell nesten ned på 35k å da har bilen halvert seg i verdi på 2 år :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk begge 2 ;) ender nokk med jeg beholder bilen, skal jeg bli kvitt den må jeg vell nesten ned på 35k å da har bilen halvert seg i verdi på 2 år :(

 

Bil er ikke noe å tjene penger på. Tap må man regne med om man ikke kjøper samleobjekter da:)

Men første inntrykket av bilen er viktig i annonsen. Lykke til med salget:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten: du er ikke alene om dette :P

Hadde selv samme problemet når jeg først fant ut at jeg skulle selge min B5..

Men fornuften seiret og jeg beholdt bilen siden jeg er student...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan beholde den eg og, mn nå har eg byttet så mye deler at jeg har gått lei :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan beholde den eg og, mn nå har eg byttet så mye deler at jeg har gått lei :P

 

Se på det slik at en eventuell ny brukt bil så vil du kansje måtte bytte enda flere deler :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å være kvalm, men jeg fikk solgt bilen min på to døgn. Den gikk til 44.000,-

Jeg hadde nok noe flaks da bilen min var den eneste A4 sedan på Finn i Hordaland når jeg skulle selge.

Dette var 1 mnd siden nå.

 

Så det er garantert håp, men du må nok ned i pris.

Kjøpte min for 75.000,- for to år siden, så jeg måtte ned til nærmere halv pris.

 

Jeg ville gjerne skrevet noe om hvordan EU-kotrollen gikk og fikset de småtingen som instrumentet og bakluka.

Kjøper går fort videre på listen sin når biler har småfeil. Det er som sagt maaange A4 ute på Finn.

 

I tillegg hadde jeg og en slitt klutsj samt lyder fra forstillingen som ikke sto i annonsen. (Dette ble videreformidlet muntlig selvfølgelig)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgte nettopp en avant i samme prisklasse, den gikk på 4 dager.. er nok litt utenfor allfarvei samt litt høy pris ift til kmstand ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.