#1 Skrevet Mars 18, 2012 Heihå. Har et ikke så stort problem men liker å finnet ut av ting vis jeg aner at det ikke er slik det skal være. Saken er at når jeg starter bilen så ligger turtallet på null og nålen vibrerer litt før den hopper opp på det korrekte turtallet. På min forrige opel leste den av turtallet på dynamoen, noe jeg kan mistenke den gjør her også siden vis reimen er slakk vil den ikke drive dynamoen før den får litt friksjon. Vis noen tror det kan være reimen, går belte strammeren på samme reim til dynamoen og at stammeren begynner å bli slitt? Nå har jeg ikke mye peiling så, noen innslag på hva det kan være og om det er noe grunn i å fiske det? Fikk byttet dynamo reimen når jeg byttet register reim. Så vis det er en reklamasjons sak så er det vel god grunn i ordne det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2013 Har samme problem jeg også, noen med tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2013 Hadde samme problemmet på min A4 B5,der begynte instrumentpanel lyset også å bli borte når bilen var kald,ente med at instrumentpanelet måte byttes,er noen elektriske kontakter bak på panelet som det blir dårlig kontakt på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...