audi a6 2,6 jager på tomgang

Anbefalte innlegg

audi a6 2,6 c4 jager på tomgang.

Bilen ligger å jager mellom 1700 - 1900 rpm.

ved eit lite trykk/touch på gassen går den rett til 3000 rpm å ligger 1-2 sekunder før den går ned til 1700 -1900 å jager igjen. er det nokon som har vært borti dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hender det samme skjer med min, er bare å vente litt så går det over. Er litt usikker på om det er mest på kald eller varm motor, men det går over for min del (automat). Er det svært plagsomt? Jeg pleier bare å kneppe ned et gir og ligge på jevn gass, så forsvinner det av seg selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette her bli ikkje vekke i da heile teke. sjøl eg ha køyrt ein tur. fremdeles jager den på turtall. å det er det samme om den er varm eller kald motor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig falskluft ved spjeldhus.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er hele tiden - og ikke bare på kald motor så er det ikke sikkert den tråden hjelper...

Hvis bilen har vært tom for strøm har motorstyringa kanskje mista 0-100% posisjon på gasspjeldet. I så tilfelle må du kjøre adapsjon for å bli kvitt problemet.

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=201884

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er hele tiden - og ikke bare på kald motor så er det ikke sikkert den tråden hjelper...

Hvis bilen har vært tom for strøm har motorstyringa kanskje mista 0-100% posisjon på gasspjeldet. I så tilfelle må du kjøre adapsjon for å bli kvitt problemet.

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=201884

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

audi a6 2,6 c4 jager på tomgang.

Bilen ligger å jager mellom 1700 - 1900 rpm.

ved eit lite trykk/touch på gassen går den rett til 3000 rpm å ligger 1-2 sekunder før den går ned til 1700 -1900 å jager igjen. er det nokon som har vært borti dette?

Fant du ut hva problemet var?

ser du har satt tråden som: løst

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trudde da men no e dan samma dan va. hmm

rykker å napper. har nettopp skifta batterie å, siden sentral låsen driv å jobber konstant no.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.