#1 Skrevet Mars 18, 2012 Skal til å demontere div deler på a6'n min for å hellakkere, men vil gjøre det skikkelig, og vil da demontere en hel del! 1. Hvordan demonterer jeg chromlistene i underkant av vinduene på dørene og den som går fra a-stolpen og helt bak. 2. Er det mulig å demontere bakspoiler? 3. Er det greit å montere og demontere pakninga på takluka uten å demontere hele luka? 4. Noen som vet hvordan der er å kappe ut bakruta og lime inn igjen samme ruta. Ser for meg at det er vanskelig å ta vare på pyntelista rundt ruta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2012 jeg får prøve da. 1. den kromlista som sitter på a stolpen og bakover har vel et svart engangsdeksel (som jeg kaller det) som du må rive av. det sitter langs hele kanten. du ser det når du åpner dørene. også under denne så sitter det popnagler som må taes av. få tak i elsa win så skjønner du hva jeg mener. (dette gjelder s4 sedan iværtfall) 3. takluka sitter skrudd med 4 skruer. du kommer til disse hvis du tilter luka opp i bakant. pakningen der er lett å få av med selve luka av. og du kommer sikkert til å finne litt rust der. jeg måtte sandblåse min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2012 Har hørt rykte om at kromlisten som går fra A- til D-stolpen langs taket er poppet fast, og at de bakre vinduene må ut for å få av lista. Spoileren på bakluka er skrudd fast fra undersiden, så den kan du ta av ja. Mulig den er limt i tillegg da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2012 Høres ut som at de listene får bli på da! Men de på dørene er vel bare klipset på plass tenker jeg? Er spoileren skrudd igjennom bakluka eller i noen fester på utsiden? fant ikke noe skruer når jeg kikket kjapt over jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2012 Spoileren er skrudd gjennom bakluka. Må kanskje av med plastikken på innsiden for å se? Vet ikke, har ikke spoiler på min C4 (er forskjellig bakluke uten/med spoiler) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2012 Alu/gummi listene på dørene sitter poppet fast, må ta av dørtrekket---> ta ut vinudsrammen---> også kan du borre ut de popnaglene. Husker ikke om det var plast eller alu-nagler der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 19, 2012 Jepp, plastikken må av på bakluka for å komme til, men ellers er det 'enkelt' å ta av spoileren. Skal du ha av bakruta for å komme til skikkelig, ryker den ofte, så du får vurdere det hvis du har en 'quattro'-rute du er glad i, siden de ikke skaffes lengre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 19, 2012 så du får vurdere det hvis du har en 'quattro'-rute du er glad i, siden de ikke skaffes lengre.. Det var bare 92 som hadde denne bakruta. Jeg har en 93, uten skrift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 20, 2012 Står quattro i ruta men er ikke quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...