#1 Skrevet Mars 18, 2012 Selger mine nyoppussede turbocups da jeg har andre felger jeg tenker å bruke på RS2n.. Finnishen ble litt matt da vi mente det ville kle felgene bedre.. dette med hell.. nye orginale porsche senterkopper også.. de var ikke billig... dim 8x18 et 52 håper på få 8000,- for de.. Har også bra sommerdekk som kan følge med for 2000kr 225/40 18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2012 Orginale eller replica? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2012 orginale.. har et sett til som er nesten likedanne.. der står det replica inni... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2012 (endret) Frister.. Men tror ikke jeg får på disse + adapter så jeg ender opp med vettug ET på en Touran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2012 hehe beklager.. var egentli ment til en touran til en kompis.. men de ble stikkende litt vel utenfor deswerre.. minimum innpress du havner på er vel ET 37 med 15mm adaptere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2012 da er disse solgt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...