#1 Skrevet Mars 18, 2012 (endret) Tok ned vinduet mitt i finværet som var idag, nå vil den ikke opp igjen.. kan det være klemsensoren som slår inn ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2012 Hadde samme problemet på min s3, det var bare det ene klipset på vinduet som hadde knukket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2012 Funker noen av rutene dine i det hele tatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2012 Alle rutene untatt passasjerdøra ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2012 Da er det bare å plukke av dørpanelet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 20, 2012 Alternativt kan du prøve og bytte om kontaktene under til en av de andre bryterne for å se om det er bryteren i seg selv som er defekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 20, 2012 Jeg hadde trøbbel med et dobbelt rele som sitter under dashbordet på førersiden, det releet som kjører vinduet automatisk ned og opp, loddet over noen dårlige loddepunkter der, så fikk jeg vinduet opp og ned helt fint igjen. En annen ting er ledningene som går igjennom døra som knekker etter alle disse åra. Dra den gummimuffa til side og inspiser litt der også du. Ellers så er det motoren som ikke vil være med lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...