Krom beskyttelses-list til Passat '03

Anbefalte innlegg

Hei igjen,

 

Bilen skal inn for å få lakkert nedre skjørt helt rundt, samt beskyttelses listene i samme farge som resten av bilen. jeg tenkte også å få krom lister på beskyttelses listene rundt bilen (som på dette bildet)

 

Noen som vet hvor jeg får tak i det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne bestilles hos møller... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare snakk om list som klistres utpå den jeg har, eller skal hele byttes ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den listen midt på døren har et felt som må lakkeres, mener jeg å huske...

Vet ikke hva du har der fra før av... :P Men er vel bare limt direkte på døra... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik ser bilen ut. Skal som sagt få lakkert alt som er svart i bilens farge nå rundt sommertider.

post-91749-0-52123100-1330181052_thumb.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay, de må nok fjernes... Jeg fikk lakkereren til å fikse alt dette, da jeg måtte ha en ny for en 3-4 år siden... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må du kjøpe lister rundt bilen til highline. Listene og chorme selges seperate, så må ha begge deler. Kostbart. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, ok. Får ta kontakt med møller og se hva de sier :) Takk for hjelp

 

EDIT: Det rare er at jeg egentlig har en highline-modell, de har bare vært sparsomme på krommen :(

 

EDIT2: Fått svar fra Møller, ser ut til at listene kommer på over 6000 for bare listene ulakkert.

 

Du må skifte det du vil ha krom på, men normalt er dører og støtfangere.

 

bakdør kr 1035,- pr. stk

list støtfanger foran kr: 349,- pr stk. 2 stk.

støtfanger bak kr 552,- pr stk. 2 stk.

 

Tror jeg prøver å finne lister fra bruktbiler, evt alternative kanaler..

 

 

EDIT3: Begynner å bli mye editering nå! Men fant disse listene, har sent mail til selger for å se om h*n har til fronten også. I og med at jeg har et tilbud som inkluderer lakkering av disse listene, så trenger jeg ikke å bry meg om fargen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.