#1 Skrevet Mars 19, 2012 Hei hei! KUN I DAG!!!!! Jeg har en golf 2 syncro som fungerer helt greit. Starter å går men er ikke sånn veldig pen å se på. Denne blir kun til salgs i dag ellers går den i saksa i morgen da jeg ikke gidder å koste på den 2800 i årsavgift... det som ikke fungerer er Brekk og Hardy kopling til mellom akselen delen er kjøpt å kan medfølge vis det er noen interesse ellers leverer jeg deler tilbake på møller delen kosta 1600,- hele bilen selges for 4500,- EU OK i fjor så vis du gidder å bytte hardy koplinga så har du en enormt morsom bil på vinteren.. bilen har litt forskjellige farger da jeg har startet å lakke den matt sort så den ene siden av bilen er matt sort å resten er litt rust å sølv orginal farge her er noen bilder av den.. (bildene er 1 år gamle å bilen er ikke så "pen" nå) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2012 Hei, hvis du skal kaste biln,kunne jeg ha tenkt meg spylevesketanken med pumpa,hvis den funker. Og ryggelysbrytern. Betaler seff for delene + frakt !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2012 Da blir bilen hentet i morgen tidlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2012 Hentet ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2012 Hentet ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...