Godkjennings Papirer? (Golf 3 med 1.8T)

Anbefalte innlegg

Driver å bygger om en golf3 til 1,8t motor. Sente en mail til møller angåene godkjenning. Det var dårlig svar derfra. De hadde ingen papirer på bremser eller noen ting etter 90.

 

er det noen som har godkjenningspapirer på noe sånt? vet hvor jeg kan få tak i møllers forslag var lokal vw club eller tuv?

 

Forstilling og bremser er hentet fra golf 2 så vist noen har papirer på ombygging av golf 2? eller dokumentasjon på bremsene fra g60 (280mm)

 

Ja dere skjønner hvor jeg vil. Alle forslag motas me takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann. Ligger noen godkjenninger på G60 rundt i klubben. Har lagt mine papirer her på forum. Brukte G60 papirer fra Golf2 til min Passat G60R m/kompressor fra Rotrex etc. Hadde ca 220hk på den og fikk skryt av bremsene på biltilsynet. De holder til 232hk fikk jeg til info fra møller. Brukte vel å legge til 45% på effekt sa dem.

 

Du må nesten bare søke på forumet. Diskutert mange ganger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godkjenn med VR6 bremser/undrstell. Denne har i utgangspunktet mer hester og er tyngere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.