#1 Skrevet Mars 19, 2012 http://www.bsbildeler.no/?pno=107511&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=AutoStyle+Eksoshale+Inox+Rund+100mm+L18 Link til bsbildeler Her kan du se bilder av disse på en b7: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=217955&page=3 Disse kom med en annen type festing i forhold til det du ser på bildet. Disse ser slik ut (iphonebilder) Disse har vært brukt 1 mnd på en audi b7. Hvis det er ønskelig kan jeg gå over disse med autosol før jeg evt. sender Selges til HBO 600,- + evt. frakt. (nypris på ca 1000 + frakt). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2012 Byr deg 450 inkl frakt for en stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2012 (endret) har registrert budet. Ønsker å selge samlet først, så får se om jeg får bud på samlet men du er notert Lagt til etter 6 dager 1 time: bump Selges for 500 + evt. frakt! halv pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2012 Da var disse solgt til en ung herremann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2012 ble tydeligvis ikke solgt likevel Ligger i eske klar til sending. 600,- ink.frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2012 500 inkl frakt så kan jeg ta di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2012 Ligger på 150 i frakt for disse (+70 dersom man ønsker oppkrav), så tror det blir litt lite med 500 desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 25, 2012 Tar de eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 28, 2012 (endret) Den er grei Du har fått pm Lagt til etter 2 dager 3 timer: solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...