#1 Skrevet Mars 19, 2012 har et corrado turbo prosjekt jeg holder på med. målet er over 400hk på hjul jeg har motorfestet foran i helalu vurderer også å frese girkassefestet i helalu og sveise på det bakre så det også er stummt det jeg lurer på er om noen har erfaringer med og kjøre med stumme motorfester? eller om de orginale vil tåle påkjenningene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2012 tenker også konfort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2012 Komfort er det bare å glemme med stumme fester. Eller dvs, det bråker jo bare da. Men det finnes jo med track eller street density, kanskje det er noe for deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2012 Eg holdt på å bli gal med Poly feste kombinert med GTI motor på Golfen min, De ble rituelt brent da eg bytta motor.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2012 hadde vært best det. jeg har begynt på skolen igjen så har ikke råd til det. de koster fort 1000+ per feste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 19, 2012 Hocky puck er vel en vei å gå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 20, 2012 Stumme fester er greit på bane/søndags/sommerbil... , men er det bruks bilen din så hold deg langt unna, du blir gal etter en mnd, ikke klarer du å kjøre særlig fortere gjennom rush trafikken med vibratorfester, enn uten heller så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 20, 2012 takker for svar. kommer nok til og frese ut og sveise et til girkassa også beholde det bakre orginalt. er sommer bil og jeg kommer til å ha en bruksbil ved siden av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 3, 2013 ble hokkeypøkk. blir nok litt viberasjon siden det er gjennomgående bolt, så det blir spenende å se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...