Anbefalte innlegg

Har 4 senkefjærer som kommer fra Audi 100 C4 2.3 sedan.

Følger med TUV papirer. Fra Lesjöfors Fjäder.

 

Såvidt jeg kan skjønne ut fra papirene så står det ca.30mm, men fikk opplyst ved kjøp at det var 60/40mm senk. Har ikke prøvd dem selv, men kan finne dem fram og titte litt på dem.

Veldig lite brukt.

 

Selges for 800,-/bud

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du de enda? Jeg er interessert om det er 60/40 senk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, je har dem visst enda:) Det skal være 60/40.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, je har dem visst enda:) Det skal være 60/40.

 

Disse vil vel passe fjærben fra audi type44 quattro også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde? Er det mulig og lese av nummerene på fjærene? Er dem kappet for og få 60/40?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på en liten ferietur så jeg har ikke helt gode svar på dette nå, men kommer tilbake på torsdag antageligvis. Kommer med mer info da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøper de i såfall om de passer type 44, er ikke kappet, er i grei stand og gir 60/40 senk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg vet er at de ikke er kappet og ble kjøpt til min Audi 100 c4 uten quattro, men ska som sagt finne ut av dette:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager tregt svar. Nummerne på fjærene er leselige, om enn noe utydelig på den ene.

Men klarer ikke å finne igjen TUV papirene, så må prøve å finne ut hvilket lurt sted jeg har lagt det denne gangen...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fant jeg jammen igjen papirene gitt.

Står at det senker ca 30mm i disse, mens selger sa 40/60 senk. Og siden jeg aldri har montert dem er jeg slettes ikke sikker på hva som er riktig. Men dem ligger hvertfall her fortsatt, og er nå atter igjen komplett med TUV papirer:)

Som sagt tidligere er nummer på fjærene fullt leselig på tre av dem og noe utydelig på den siste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nuh må disse bort. 600,- med TUV papirer.

Bis ca. 30mm, Audi 100 5+6 zylinder, Achse1: 1150kg, Achse 2: 1190kg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.