#1 Skrevet Mars 19, 2012 (endret) Hei, Byttet nylig reg. reim og vannpumpe hos Audi i Berlin på grunn av havari på vannpumpen på autobahn. Når jeg har kommet jeg og kjørt i en uke har følgende problem oppstått. Når jeg har kjørt litt på veien i en liten stund slik at bilen er blitt god og varm og jeg blir stående en stund i kø på tomgang stiger temp litt. I tillegg kommer det etter en stund en vond lyd som minner om en slags klikkelyd. Den er variabel med turtall. Trykker jeg på gassen intensiveres den. Står jeg helt i ro er den i utgangspunktet der ikke i alle fall ikke til å begynne med. Når jeg etter å ha stått i kø en god stund og omsider får begynne å kjøre og får opp litt turtall forsvinner lyden. Den er ganske intens og kan minne litt om sånn vi hadde på sykkelen når vi var små for å lage lyd. (Plast pinner mot spilene) Det høres VELDIG godt..... Noen som har noen idee om hva det kan være? Har tatt av returen på kjølevesken mot tank og på tomgang pipler det ut litt (renner bitte litt, en veldig tynn stråle) og dersom jeg øker turtall så kommer det skikkelig med veske. Rune Det var til slutt ett knekt radiatorblad kan det virke som....... Når bilen står på tomgang stiger temp og vifta øker. Da kom en knekt bit borti veggen. Når man kjørte igjen fikk bilen kjøling og viften roet seg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...