#1 Skrevet Mars 20, 2012 (endret) 90 model audi 100 quattro avant med fin original lakk og 188 000km forsiktige km på telleren Ta kontakt for interesse:) send pm eller ring for bilder og info hvis interesse,tlf 46808533... Har nå byttet begge bærearmer fremme,hjulager høgre bak..mulig det blir nye bremser rundt om.. Dempere bak er byttet til vanlige..Blir olje,filter service straks pris 25 000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2012 Litt bilder selger vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2012 Litt bilder selger vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2012 Har du undersøkt hva demperne bak koster ?? Sist jeg spurte etter nivådempere kostet de ca 5000kr stykket !!! (dette va hos vag) Tro om prisen har gått ned noe,eller om man får disse dempere andre plasser ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2012 Eller bare blend røra og sett på vanlige dempere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2012 Har du undersøkt hva demperne bak koster ??Sist jeg spurte etter nivådempere kostet de ca 5000kr stykket !!! (dette va hos vag) Tro om prisen har gått ned noe,eller om man får disse dempere andre plasser ?? De har gått opp I Tyskland koster en demper 650 euro... så kan du jo ta Møllergangen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 7, 2012 Er bare og kjøpe vanlige dempere og blende røra:) men ditta med demperene kan eg fikse:) ligger annonse på finn og fleire bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 7, 2012 Finn-annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33987803 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 18, 2012 bump:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 25, 2012 bump;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 25, 2012 Håper du får solgt denne til en entusiastsjel. Blir dessverre bare lengre og lengre mellom at man møter disse avantene etter veien. Fin bil, lykke til med salget Edit: Legg ut noen ordentlige bilder da, savner å se bilen forfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 2, 2012 (endret) har kanskje bestemt meg for og ha den;) Lagt til etter 3 dager 23 timer: bump;) Lagt til etter 2 dager 21 timer: bump:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...