#1 Skrevet Mars 20, 2012 (endret) Denne var i setet på delebilen min Jeg kommer ikke til og bruke den så jeg legger den ut her denne monterer du framme ved hanskerommet eller lign. følger med en mikrofon som du trekker til motorrommet, du kan koble denne til radioen eller via øreklokker, filtrerer ut (nesten) all støy fra motoren slik at du kan høre på eventuel banking fra motoren kjappt googelsøk på denne så fant jeg bare en vilkårlig side der ny prisen på denne i England er 358£ altså 3258 kr så kommer alle de millionene tollvesenet skal ha for og ta den inn til landet kan gå rimligere ved kjapp handel.. ser sånn ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2012 Akkurat det man vil høre på langtur med kona.... ulyder i motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2012 Akkurat det man vil høre på langtur med kona.... ulyder i motor hehe, mye bedre å høre ulyder enn mase til kona altså? NB! nye bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2012 Akkurat det man vil høre på langtur med kona.... ulyder i motor hehe, mye bedre å høre ulyder enn mase til kona altså? NB! nye bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2012 Opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...