#1 Skrevet Mars 20, 2012 Har ett interiør som har vært lagret i kjeller`n min, men for første gang i på de tre årene som jeg har hatt huset har jeg fått meg svømmebasseng i kjeller`n(1,3m med vann) Da lurer jeg på om det er noe i setene som kan gå istykker med tanke på vann, har stått under vann sikkert en dag?!? er setevarme,airbag å elektrisk korsryggstøtte i stolene, muligheten for at det tåler vann?? Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2012 Har ett interiør som har vært lagret i kjeller`n min, men for første gang i på de tre årene som jeg har hatt huset har jeg fått meg svømmebasseng i kjeller`n(1,3m med vann) Da lurer jeg på om det er noe i setene som kan gå istykker med tanke på vann, har stått under vann sikkert en dag?!? er setevarme,airbag å elektrisk korsryggstøtte i stolene, muligheten for at det tåler vann?? Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2012 neppe noe og samle på. skummet vil nok kansje tørke, men om det er stoffseter vil de bli stygge, ruste, elektronikken tar kvelden absolutt ikke laget for bruk i en åpen ubåt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2012 neppe noe og samle på. skummet vil nok kansje tørke, men om det er stoffseter vil de bli stygge, ruste, elektronikken tar kvelden absolutt ikke laget for bruk i en åpen ubåt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...