#1 Skrevet Mars 27, 2012 (endret) solgt......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2012 (endret) solgt......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2012 Er dette i nærheten av Aremark? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2012 Er dette i nærheten av Aremark? Hvor er Aremark? Jeg bor mellom Hamar og Kongsvinger:) mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2012 Hehe, trodde det var i nærheten, men ser nå det er 2 timer sørover fra deg: rolleyes (Jeg skal hente en valp der, og lurte på å hente disse med meg hvis det var i nærheten) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2012 Hehe, trodde det var i nærheten, men ser nå det er 2 timer sørover fra deg: rolleyes(Jeg skal hente en valp der, og lurte på å hente disse med meg hvis det var i nærheten) Hehe - Skjønner skjønner. påskepris - 1000 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...