#1 Skrevet Mars 20, 2012 Hei Jeg er på jak etter kalipter til venstre side bak, Bilen er som nevnt en 1,9 tdi quattro avant 1998 mod Så om noen har så skrik ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2012 Hei Jeg er på jak etter kalipter til venstre side bak, Bilen er som nevnt en 1,9 tdi quattro avant 1998 mod Så om noen har så skrik ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2012 Dersom dette er likt med 97 modell 1.6 FWD så har jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2012 Dersom dette er likt med 97 modell 1.6 FWD så har jeg. Det tror jeg desverre ikke, etter det jeg kan se på etka er det samme på quattro uavhengi av motor (untatt s4,rs4) men fwd passer ikke. desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2012 Det tror jeg desverre ikke, etter det jeg kan se på etka er det samme på quattro uavhengi av motor (untatt s4,rs4) men fwd passer ikke. desverre tror dette er korrekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2012 Okei, har ikke tatt meg tid til å sjekke nemlig :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2012 Okei, har ikke tatt meg tid til å sjekke nemlig :-P hehe nei det er lov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...