#1 Skrevet Mars 20, 2012 Kan ett VW verksted sjekke med noe utstyr som dem har om hvor/hva man har av strømforbruk når bilen er låst? Jeg har 4 amp strømforbruk når bilen er låst så håper at kanskje ett VW verksted kan finne det ut uten at det koster skjorta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2012 Kan ett VW verksted sjekke med noe utstyr som dem har om hvor/hva man har av strømforbruk når bilen er låst? Jeg har 4 amp strømforbruk når bilen er låst så håper at kanskje ett VW verksted kan finne det ut uten at det koster skjorta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2012 Enkleste som alle kan gjøre er å ta en og en sikring, til sutt vil du finne den/de kursene som trekker mye. Du får ihvertfall en indikasjon på hva det kan være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2012 Enkleste som alle kan gjøre er å ta en og en sikring, til sutt vil du finne den/de kursene som trekker mye. Du får ihvertfall en indikasjon på hva det kan være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2012 Ja har prøvd det når jeg tok bort sikring til radioen gikk trekket ned til 2,6 amp og det var det eneste som jeg fant ut da, men tror jeg skal ta en ny sjekk til helgen med å ta en og en sikring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2012 Ja har prøvd det når jeg tok bort sikring til radioen gikk trekket ned til 2,6 amp og det var det eneste som jeg fant ut da, men tror jeg skal ta en ny sjekk til helgen med å ta en og en sikring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 20, 2012 2,6Ampere er fortsatt veldig høyt strømtrekk så du må nok fortsatt lete videre har du mulighet til å ta ut radioen, for å få koblet av stikkene til spilleren for å se om det er den som trekker strøm, eller om det er noe annet som er koblet inn på den kretsen som trekker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 20, 2012 2,6Ampere er fortsatt veldig høyt strømtrekk så du må nok fortsatt lete videre har du mulighet til å ta ut radioen, for å få koblet av stikkene til spilleren for å se om det er den som trekker strøm, eller om det er noe annet som er koblet inn på den kretsen som trekker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 20, 2012 I de fleste tilfeller av strømtrekk er det ettermontert utstyr en bør starte med å sjekke opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 20, 2012 I de fleste tilfeller av strømtrekk er det ettermontert utstyr en bør starte med å sjekke opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 20, 2012 Ja jeg har ettermontert instrument 3C8 920 880 L Og can gateway 3C0 907 530 Q når jeg har dem installert så har jeg ett høyt strøm trekk med orginal instrument og gateway så er det ikke noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 20, 2012 Ja jeg har ettermontert instrument 3C8 920 880 L Og can gateway 3C0 907 530 Q når jeg har dem installert så har jeg ett høyt strøm trekk med orginal instrument og gateway så er det ikke noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...