#1 Skrevet Mars 20, 2012 Har et problem med audi a3 2.0 tdi. Har hatt en avgass lampe som har lyst i evigheter. Forrige eier byttet gasspjeld rett før kjøp av bil hvor bilen gikk dårligere og sota jævlig. Etter å ha kjørt bilen en stund har den opptredd omtrent vanlig men fremdeles en lysende lampe. Så tok jeg en diagnose av bilen der det kom frem at EGR ventil var dårlig, da bytta jeg den. Lampa lyser fremdeles. (bilen går omtrent som den skal). Ny diagnose forteller at det er feil på luftmengdemåler. Så jeg bytter luftmengdemåler. Nå går bilen verre enn før og lugger som f... Avgasslampa i dashen lyser som aldri før. Forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2012 Har et problem med audi a3 2.0 tdi. Har hatt en avgass lampe som har lyst i evigheter. Forrige eier byttet gasspjeld rett før kjøp av bil hvor bilen gikk dårligere og sota jævlig. Etter å ha kjørt bilen en stund har den opptredd omtrent vanlig men fremdeles en lysende lampe. Så tok jeg en diagnose av bilen der det kom frem at EGR ventil var dårlig, da bytta jeg den. Lampa lyser fremdeles. (bilen går omtrent som den skal). Ny diagnose forteller at det er feil på luftmengdemåler. Så jeg bytter luftmengdemåler. Nå går bilen verre enn før og lugger som f... Avgasslampa i dashen lyser som aldri før. Forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2012 Satte du inn ny luftmassemåler eller ? Kjøpt ebay eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2012 Satte du inn ny luftmassemåler eller ? Kjøpt ebay eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2012 Jeg satte inn selv ja. Kjøpt hos norsk bildelsenter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2012 Jeg satte inn selv ja. Kjøpt hos norsk bildelsenter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 20, 2012 Litt usikker på kvaliteten på de.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 20, 2012 Litt usikker på kvaliteten på de.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...