Hjelp!! Trenger litt TUV papirer til godkjenning

Anbefalte innlegg

Skal ha bilen inn til godkjenning nå i løpet av Mai, tenker jeg, og har litt som må godkjennes i den forbindelse.

 

Er det noen som har TUV papirer på Koni Gewinde til Corrado G60?

 

Trenger også TUV på Keskin KT3 9*16 ET15, men vet at de skal "godkjenne" felgene med papirer på en tilsvarende felg, altså i dim 9*16 ET15.

 

Har ellers uoriginal eksos, men denne bråker ikke mer enn den originale, så regner med jeg ikke trenger papirer på denne.

 

Det største problemet er ratt og nav. Har snap - of fra Momo, og dette finnes det vell ikke TUV på? Dvs hverken nav eller ratt?

 

Hjelp!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auda..

 

Mente bestemt det skulle være TUV på 9*16 ET15 på disse felgene på min bil, og at det var en av grunnene til at jeg kjøpte nettopp disse felgene..Men så finner jeg nå ut at det ikke stemte helt. ET25 er det TUV på, men ikke ET15.. Er Biltilsynet såpass oppegående at de ser det ikke er ET25, men ET15 som står på bilen?

 

Er det noen som har TUV på ET 15 på denne typen bil med noen annen felg i 9*16?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auda..

 

Mente bestemt det skulle være TUV på 9*16 ET15 på disse felgene på min bil, og at det var en av grunnene til at jeg kjøpte nettopp disse felgene..Men så finner jeg nå ut at det ikke stemte helt. ET25 er det TUV på, men ikke ET15.. Er Biltilsynet såpass oppegående at de ser det ikke er ET25, men ET15 som står på bilen?

 

Er det noen som har TUV på ET 15 på denne typen bil med noen annen felg i 9*16?

Sjekk Steffan sine hjemmesider, der kan du registrere deg og få tilsendt papirer på mail

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Eg tog 'an, på ein måde..

 

Har meldt meg inn der, og siden tysk er min sterke side, så fant jeg fram til alt med en gang( : rolleyes )

 

Neida, men snakket med IngoNoak som solgte meg felgene, og de skulle visst sende meg TUV på felgene, så blir spennende å se hva som kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke vent deg for mye fra vår venn Ingo. Han skulle skaffe tüv papirer på 9x14 ET18 med 215/40 til duploen min, men arkene jeg fikk var på 195/40 på 8" felg til polo 86c.

 

Tschüuus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte 9x16 keskin KT3 solar for noen år siden rett fra fabrikken i tyskland, fikk en adresse og noen passord hos han duden jeg hadde kontakt med, så gikk jeg inn og fant tüv papirer. Tror dette var et 25, husker ikke helt men... Forøvrig hadde jeg det på em mazda mx-5, og den var det ikke godkjent for de felgene, men syns å huske at det var en del biler han hadde papirer til på den siden. Send en mail, så ordner det seg sikkert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakk med felgimport i drammen.. se sendte meg TUV papirer på rattet mitt.. Betalte 100,- kr inkludert frakt :) De er veldig hjelpsomme..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.