#1 Skrevet Mars 20, 2012 Hei jeg har noe fk fjører til passat 3C, disse ble innkjøpt til min sedan. Men vill de passe over på en 3C stasjonsvogn? Produktnummer: FKVW071 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2012 Hei jeg har noe fk fjører til passat 3C, disse ble innkjøpt til min sedan. Men vill de passe over på en 3C stasjonsvogn? Produktnummer: FKVW071 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2012 Jeg tror nok de passer, men om du sender meg akselvektene på bilen din så kan jeg sjekke hva som står i Tüv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2012 Jeg tror nok de passer, men om du sender meg akselvektene på bilen din så kan jeg sjekke hva som står i Tüv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2012 Supert Foran 1070, bak 1010. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2012 Supert Foran 1070, bak 1010. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 20, 2012 Supert Foran 1070, bak 1010. Sjekka nå, vektene er greie. Men det står for sedan i Tuv-dokumentene og nummerne sammenlignet med det som står på fjærene til stasjonsvogna. (FKVW072) er forskjellig. Så det er ikke godkjent for stasjonsvogna desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 20, 2012 Supert Foran 1070, bak 1010. Sjekka nå, vektene er greie. Men det står for sedan i Tuv-dokumentene og nummerne sammenlignet med det som står på fjærene til stasjonsvogna. (FKVW072) er forskjellig. Så det er ikke godkjent for stasjonsvogna desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...