#1 Skrevet Mars 20, 2012 Fikk tak i helt nytt panser til min bil som jeg velger å bruke da jeg skal lakkere opp fronten. Sitter da igjen med det gamle panseret som var nytt for 2 år siden og lakkert opp da. Er litt steinsprut foran som på alle andre panser og 2-3 "usynlige" bulker. Så de ikke før jeg demonterte da jeg måtte omtrent ligge på panseret for å legge merke til de. Panseret er svart metallic. Husker ikke fargekoden i farta. Fint for de som vil bygge om til S6 optikk. 2000/bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2012 Fikk tak i helt nytt panser til min bil som jeg velger å bruke da jeg skal lakkere opp fronten. Sitter da igjen med det gamle panseret som var nytt for 2 år siden og lakkert opp da. Er litt steinsprut foran som på alle andre panser og 2-3 "usynlige" bulker. Så de ikke før jeg demonterte da jeg måtte omtrent ligge på panseret for å legge merke til de. Panseret er svart metallic. Husker ikke fargekoden i farta. Fint for de som vil bygge om til S6 optikk. 2000/bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...