#1 Skrevet Mars 20, 2012 Litt usikker på dette med denne nullpunkts streken på svinghjulet. Skall den ligge helt plant med kanten i hullet, eller skall det være litt klaring som visst på bildet under? Blir litt usikker når jeg ser på forklaringen, så satser på det er dyktige folk innpå her som har gjort dette før, og vet hvordan det skall stå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2012 Litt usikker på dette med denne nullpunkts streken på svinghjulet. Skall den ligge helt plant med kanten i hullet, eller skall det være litt klaring som visst på bildet under? Blir litt usikker når jeg ser på forklaringen, så satser på det er dyktige folk innpå her som har gjort dette før, og vet hvordan det skall stå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2012 Det holder at streken flukter med kanten. Hvis det er registerreim du driver med så er det vel kile både på kamdrev på veiv og på kam, slik at hvis reima er strammet riktig så blir det ikke feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2012 Det holder at streken flukter med kanten. Hvis det er registerreim du driver med så er det vel kile både på kamdrev på veiv og på kam, slik at hvis reima er strammet riktig så blir det ikke feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2012 Som kristian seier, men tørn motorn en runde eller 2 etter du har montert alt og se om merkene stemmer overens Du ser med en gang om du har bommet med en tann for da er 0 merket mer utafor en på bildet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2012 Som kristian seier, men tørn motorn en runde eller 2 etter du har montert alt og se om merkene stemmer overens Du ser med en gang om du har bommet med en tann for da er 0 merket mer utafor en på bildet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 22, 2012 Har fått lina opp det lille hakket som står på svingningsdemperen og kamaksel drevet. Men når dette står rett så finner jeg ikke merket på svinghjul, tørner jeg derimot litt på veiva så kommer dette nullpunkts merket på svinghjul til syne:confused: Kan kansje legge til att dette ikke er orginalt dobbeltmasse, men et enkeltmassesvinghjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 22, 2012 Hvis de punktene er på stell så er det nok ikke noe problem. Hvis du er usikker på nullpunkt så kan du skru ut pluggen på sylinder 1. Sett en lang pinne nedi der. Når veiva er i null så er pinnen på sitt høyeste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 23, 2012 takk, da ordner det seg nokk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...