#1 Skrevet Mars 27, 2012 (endret) Selger min Turbonetics T 60-1. Denne går billig da den bare ligger her, det er slipt litt på kompressor huset, da dette måtte gjøres for å få den under innsuget på en urquattro. Er blitt brukt til 2 bremsinger på en urquattro, men ble byttet til Turbonetics E-50 i stedet. Selges for kr. 2.750,- + frakt. Bilder kan sendes på e-post. Ligger i Drammen Stian Lagt til etter 6 dager 7 timer: Denne bare ligger her, så kom gjerne med seriøse bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2012 (endret) Selger min Turbonetics T 60-1. Denne går billig da den bare ligger her, det er slipt litt på kompressor huset, da dette måtte gjøres for å få den under innsuget på en urquattro. Er blitt brukt til 2 bremsinger på en urquattro, men ble byttet til Turbonetics E-50 i stedet. Selges for kr. 2.750,- + frakt. Bilder kan sendes på e-post. Ligger i Drammen Stian Lagt til etter 6 dager 7 timer: Denne bare ligger her, så kom gjerne med seriøse bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2012 Skal bort. Gi bud !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2012 hva slags flens er det på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2012 T4 - flens. V-bånd på eksos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2012 Hva effekt leverte den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2012 Den skal levere mellom rundt 550 hk, den var litt for stor til mitt bruk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 29, 2012 Hvis det er 3" eksos og 4" inn på kompressor så henter jeg den i kveld for 2 lapper hvis den ikke er alt for slerkete.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 29, 2012 kan du ikke komme å se på den da ? Stian : 90141462 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 29, 2012 Har du mer specs på den? Hvor stor er eksosdelen? Er det hakk i vbandflens på eksosdelen, eller er det bildet som "juger" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 29, 2012 (endret) Hei, Kan mål litt når jeg kommer hjem. Lagt til etter 28 minutter: Hvis det er 3" eksos og 4" inn på kompressor så henter jeg den i kveld for 2 lapper hvis den ikke er alt for slerkete.. Det er 3" eksos og 4" inn på kompressor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 29, 2012 Ok, er det hakk i vband flensen på eksosdelen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 30, 2012 (endret) Sorry, det glemte jeg. Det er et lite hakk på utsiden av v-bånd klemma. Jeg har ikke hatt noe lekkasje ved dette hakket. Det ligger i ytterkant av ringen, så dette er ikke noe problem. Stian Lagt til etter 23 timer 37 minutter: Kan selges for 1.500,- + frakt. Den ligger jo bare her ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...