Anbefalte innlegg

Prøvde å se i instruksjonsboka for å finne ut hva som er standard parklyspære på A6 4b, men der sto det ikke annet enn at jeg burde oppsøke autorisert verksted for å bytte pære.

Jeg kunne selvfølgelig åpnet opp for å se etter, men det blir så unødvendig å rote med sånt før man har den nye pæra klar for bytte.

Antar det er noen som har byttet pære før og vet dette. På forhånd takk for hjelpen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å se i instruksjonsboka for å finne ut hva som er standard parklyspære på A6 4b, men der sto det ikke annet enn at jeg burde oppsøke autorisert verksted for å bytte pære.

Jeg kunne selvfølgelig åpnet opp for å se etter, men det blir så unødvendig å rote med sånt før man har den nye pæra klar for bytte.

Antar det er noen som har byttet pære før og vet dette. På forhånd takk for hjelpen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at det er en W5W-pære der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at det er en W5W-pære der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en W5W ja, på både facelift og pre-face.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en W5W ja, på både facelift og pre-face.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott! Da gjenstår det bare å finne ut hvordan i huleste man skal klare å komme til så man får byttet. Er pokker så trangt... :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott! Da gjenstår det bare å finne ut hvordan i huleste man skal klare å komme til så man får byttet. Er pokker så trangt... :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ganske enkelt å få parklys pæren ut. Er bare å ta tak i ledningen til den og dra den ut. Kan sitte litt fast men løsner fort :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ganske enkelt å få parklys pæren ut. Er bare å ta tak i ledningen til den og dra den ut. Kan sitte litt fast men løsner fort :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat det tviler jeg ikke på, ser mer plundrete ut å få av dekselet som sitter på baksiden. Knapt nok plass til å få fingrene nedimellom. Får ta en ny kikk i morgen, når det er litt mer lys ute enn nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være vanskelig å få av dekselet ja, spesielt på venstre side syns jeg å huske. Det hjelper å ta av pyntedekselet på tanken til servovæsken, og på høyre side er det fordelaktig å demontere innsugsslangen til luftfilterboksen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.