#1 Skrevet Mars 21, 2012 Prøvde å se i instruksjonsboka for å finne ut hva som er standard parklyspære på A6 4b, men der sto det ikke annet enn at jeg burde oppsøke autorisert verksted for å bytte pære. Jeg kunne selvfølgelig åpnet opp for å se etter, men det blir så unødvendig å rote med sånt før man har den nye pæra klar for bytte. Antar det er noen som har byttet pære før og vet dette. På forhånd takk for hjelpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2012 Prøvde å se i instruksjonsboka for å finne ut hva som er standard parklyspære på A6 4b, men der sto det ikke annet enn at jeg burde oppsøke autorisert verksted for å bytte pære. Jeg kunne selvfølgelig åpnet opp for å se etter, men det blir så unødvendig å rote med sånt før man har den nye pæra klar for bytte. Antar det er noen som har byttet pære før og vet dette. På forhånd takk for hjelpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2012 Mener å huske at det er en W5W-pære der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2012 Mener å huske at det er en W5W-pære der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2012 Prøv denne: http://www.osram.com/osram_com/tools-and-services/tools/vehicle-lamp-replacement-guide/index.jsp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2012 Prøv denne: http://www.osram.com/osram_com/tools-and-services/tools/vehicle-lamp-replacement-guide/index.jsp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2012 Det er en W5W ja, på både facelift og pre-face. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 21, 2012 Det er en W5W ja, på både facelift og pre-face. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 21, 2012 Flott! Da gjenstår det bare å finne ut hvordan i huleste man skal klare å komme til så man får byttet. Er pokker så trangt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 21, 2012 Flott! Da gjenstår det bare å finne ut hvordan i huleste man skal klare å komme til så man får byttet. Er pokker så trangt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 21, 2012 Det er ganske enkelt å få parklys pæren ut. Er bare å ta tak i ledningen til den og dra den ut. Kan sitte litt fast men løsner fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 21, 2012 Det er ganske enkelt å få parklys pæren ut. Er bare å ta tak i ledningen til den og dra den ut. Kan sitte litt fast men løsner fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 21, 2012 Akkurat det tviler jeg ikke på, ser mer plundrete ut å få av dekselet som sitter på baksiden. Knapt nok plass til å få fingrene nedimellom. Får ta en ny kikk i morgen, når det er litt mer lys ute enn nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 21, 2012 Kan være vanskelig å få av dekselet ja, spesielt på venstre side syns jeg å huske. Det hjelper å ta av pyntedekselet på tanken til servovæsken, og på høyre side er det fordelaktig å demontere innsugsslangen til luftfilterboksen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...