#1 Skrevet Mars 21, 2012 Ønsker å få tak i en styreenhet som heter 4b0 959 655e og som virker. Bilen den sitter i må ha airbagger i ratt, dash, seter foran, gardin i taker og såklart alle fem belte strammere. Har en enhet nå men den er programmert til airbager i setepute bak og så jeg får feilkode på de, har fått en til å prøve å programmere men fikk ikke til å virke. kan byttes i den som jeg har hvis noen trenger den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2012 Ønsker å få tak i en styreenhet som heter 4b0 959 655e og som virker. Bilen den sitter i må ha airbagger i ratt, dash, seter foran, gardin i taker og såklart alle fem belte strammere. Har en enhet nå men den er programmert til airbager i setepute bak og så jeg får feilkode på de, har fått en til å prøve å programmere men fikk ikke til å virke. kan byttes i den som jeg har hvis noen trenger den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2012 Ønsker å få tak i en styreenhet som heter 4b0 959 655e og som virker. Bilen den sitter i må ha airbagger i ratt, dash, seter foran, gardin i taker og såklart alle fem belte strammere. Har en enhet nå men den er programmert til airbager i setepute bak og så jeg får feilkode på de, har fått en til å prøve å programmere men fikk ikke til å virke. kan byttes i den som jeg har hvis noen trenger den. gå på finndel. der finner du nok. så lenge du vet hvordan delenr. du skal ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2012 Ønsker å få tak i en styreenhet som heter 4b0 959 655e og som virker. Bilen den sitter i må ha airbagger i ratt, dash, seter foran, gardin i taker og såklart alle fem belte strammere. Har en enhet nå men den er programmert til airbager i setepute bak og så jeg får feilkode på de, har fått en til å prøve å programmere men fikk ikke til å virke. kan byttes i den som jeg har hvis noen trenger den. gå på finndel. der finner du nok. så lenge du vet hvordan delenr. du skal ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...