#1 Skrevet Mars 21, 2012 Noen som vet om s6 c4 bremser passer bolt on på s4 c4 med ufo bremser? Evt om det er noen andre bremser eks: xyz som har noe som er bolt on på slike fjerbein? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2012 Noen som vet om s6 c4 bremser passer bolt on på s4 c4 med ufo bremser? Evt om det er noen andre bremser eks: xyz som har noe som er bolt on på slike fjerbein? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2012 Ufo fjærbein må man montere på braketter, eller modifisere for å montere andre bremser enn UFO. Men S6 fjærbein passer jo rett på, så smekk på det, så får du HP2 bremser (altså s6 bremser) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2012 Ufo fjærbein må man montere på braketter, eller modifisere for å montere andre bremser enn UFO. Men S6 fjærbein passer jo rett på, så smekk på det, så får du HP2 bremser (altså s6 bremser) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2012 Jeg kjøpte og monterte nettopp 330mm XYZ bremse kit ifra KRB Trading på min bil! Det gikk helt fint å montere, og tok ikke lang tid heller.. I dette kitet var det med alt som trengs for å montere på UFO fjærbein. Jeg har dog ikke fått prøvd dem ennå siden bilen ikke starter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2012 Jeg kjøpte og monterte nettopp 330mm XYZ bremse kit ifra KRB Trading på min bil! Det gikk helt fint å montere, og tok ikke lang tid heller.. I dette kitet var det med alt som trengs for å montere på UFO fjærbein. Jeg har dog ikke fått prøvd dem ennå siden bilen ikke starter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2012 Jeg kjøpte og monterte nettopp 330mm XYZ bremse kit ifra KRB Trading på min bil!Det gikk helt fint å montere, og tok ikke lang tid heller.. I dette kitet var det med alt som trengs for å montere på UFO fjærbein. Jeg har dog ikke fått prøvd dem ennå siden bilen ikke starter Pris på settet hos krb da? Får du på 17" dekk på 330mm da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 21, 2012 Jeg kjøpte og monterte nettopp 330mm XYZ bremse kit ifra KRB Trading på min bil!Det gikk helt fint å montere, og tok ikke lang tid heller.. I dette kitet var det med alt som trengs for å montere på UFO fjærbein. Jeg har dog ikke fått prøvd dem ennå siden bilen ikke starter Pris på settet hos krb da? Får du på 17" dekk på 330mm da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 21, 2012 12500,- inkl. moms! Gikk akuratt med 17" Rs4-1 felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 21, 2012 12500,- inkl. moms! Gikk akuratt med 17" Rs4-1 felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...