#1 Skrevet Mars 21, 2012 Hei, jeg har problemer med låsemekanismen da den ikke får strøm.. Jeg har begynt å lete etter steder det kan være mulige brudd, men er usikker på hvor disse går. Til nå har jeg funnet ut at ledningen strekker seg gjennom strømpen på høyre side inn i karroseriet. Deretter strekker den seg i en kanal gjennom taket og ned igjen i bagasjerommet på venstre side. Problemet er å finne hvor disse ledningen går videre. Jeg har åpnet dørlistene foran, men finner ikke disse to ledningen der heller. Er det noen som har ett eller annet skjema, erfarginger med dette, eller noen kloke ord? Det er altså disse jeg er på jakt etter: Jeg har kommet meg hit, og det er ingen brudd på denne strekningen ihvertfall: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2012 Hei, jeg har problemer med låsemekanismen da den ikke får strøm.. Jeg har begynt å lete etter steder det kan være mulige brudd, men er usikker på hvor disse går. Til nå har jeg funnet ut at ledningen strekker seg gjennom strømpen på høyre side inn i karroseriet. Deretter strekker den seg i en kanal gjennom taket og ned igjen i bagasjerommet på venstre side. Problemet er å finne hvor disse ledningen går videre. Jeg har åpnet dørlistene foran, men finner ikke disse to ledningen der heller. Er det noen som har ett eller annet skjema, erfarginger med dette, eller noen kloke ord? Det er altså disse jeg er på jakt etter: Jeg har kommet meg hit, og det er ingen brudd på denne strekningen ihvertfall: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2012 Ingen innspill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...