#1 Skrevet Mars 21, 2012 har en mtd sitteklipper som jeg vil selge. trenger litt reparasjoner starter men clutch/brems virker ikke. er nok bare reima men orker ikke og gjøre noe særlig på denne på grunn av prosjektet mitt følger med kjettinger og henger med tipp og lemm. trenger og rette opp hjulene litt og sette på igjen kulekoblingen på hengeren. pris: 3000 kom med bud!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2012 har en mtd sitteklipper som jeg vil selge. trenger litt reparasjoner starter men clutch/brems virker ikke. er nok bare reima men orker ikke og gjøre noe særlig på denne på grunn av prosjektet mitt følger med kjettinger og henger med tipp og lemm. trenger og rette opp hjulene litt og sette på igjen kulekoblingen på hengeren. pris: 3000 kom med bud!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2012 Hvor i landet er Åsmarka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2012 (endret) hedmark en halvtime sør for lillehammer. et kvarter, 20 minutter nord for moelv kan fikse tilhengeren før et eventuelt salg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2012 Bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2012 siden du bor så nærme så slenger jeg inn et bud på 1500! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2012 2500? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 30, 2012 hvis alt hadde vært i stand så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 30, 2012 da skulle jeg hatt ganske mye mer enn 2500 noen som har noe spennendes å bytte i kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 31, 2012 har no turboer og manifold så du kan bygge turbo på golfen din;) hehe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 31, 2012 passer det på g60? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 31, 2012 er det igjen noe av den så det går an å få til klipper av den da ? så kan jeg hente den fort ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 31, 2012 ja er gtd deler. 8v det og, akkurat som g60:) eksosmanifold, turbo og innsug:) best å bruke g60 innsug så du slipp å bygge om:)kan sikkert få med en cooler og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 1, 2012 (endret) ja er gtd deler. 8v det og, akkurat som g60:) eksosmanifold, turbo og innsug:) best å bruke g60 innsug så du slipp å bygge om:)kan sikkert få med en cooler og:) dette er faktisk innteressant , for er inne på tanken å bygge turbo på 8v eller g60. er det igjen noe av den så det går an å få til klipper av den da ? så kan jeg hente den fort ! ja er alt det som er på bildet + kjettinger , det er bare det at giringa har låst seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 1, 2012 Du kan faktisk få 2 turboer, da kan du velge om du vil bygge om begge eller ha reserve:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 1, 2012 biturbo kanksje vi skal få til et bytte kankskje , men det er en til som har meldt innteresse så venter litt og ser jeg. har du noen rør eller silikonslanger? andre motordeler? bilde av tingene hadde vært fint:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 1, 2012 Har vel litt av det og:) jeg skal tll roterud etterpå så tenkte jeg kunne hente idag skjønner du.. nr ditt er da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 5, 2012 (endret) PM sendt fått meldinga? Lagt til etter 4 dager 1 time: solgt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...