Anbefalte innlegg

har en mtd sitteklipper som jeg vil selge. trenger litt reparasjoner starter men clutch/brems virker ikke. er nok bare reima men orker ikke og gjøre noe særlig på denne på grunn av prosjektet mitt følger med kjettinger og henger med tipp og lemm. trenger og rette opp hjulene litt og sette på igjen kulekoblingen på hengeren. pris: 3000 kom med bud!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en mtd sitteklipper som jeg vil selge. trenger litt reparasjoner starter men clutch/brems virker ikke. er nok bare reima men orker ikke og gjøre noe særlig på denne på grunn av prosjektet mitt følger med kjettinger og henger med tipp og lemm. trenger og rette opp hjulene litt og sette på igjen kulekoblingen på hengeren. pris: 3000 kom med bud!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i landet er Åsmarka?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hedmark en halvtime sør for lillehammer. et kvarter, 20 minutter nord for moelv :)

kan fikse tilhengeren før et eventuelt salg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden du bor så nærme så slenger jeg inn et bud på 1500!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis alt hadde vært i stand så:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da skulle jeg hatt ganske mye mer enn 2500 ;)

noen som har noe spennendes å bytte i kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har no turboer og manifold så du kan bygge turbo på golfen din;) hehe:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

passer det på g60? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det igjen noe av den så det går an å få til klipper av den da ? så kan jeg hente den fort !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er gtd deler. 8v det og, akkurat som g60:) eksosmanifold, turbo og innsug:) best å bruke g60 innsug så du slipp å bygge om:)kan sikkert få med en cooler og:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er gtd deler. 8v det og, akkurat som g60:) eksosmanifold, turbo og innsug:) best å bruke g60 innsug så du slipp å bygge om:)kan sikkert få med en cooler og:)

dette er faktisk innteressant :), for er inne på tanken å bygge turbo på 8v eller g60. ;)

 

er det igjen noe av den så det går an å få til klipper av den da ? så kan jeg hente den fort !

ja er alt det som er på bildet + kjettinger :), det er bare det at giringa har låst seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan faktisk få 2 turboer, da kan du velge om du vil bygge om begge eller ha reserve:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

biturbo ;) kanksje vi skal få til et bytte kankskje :), men det er en til som har meldt innteresse så venter litt og ser jeg. har du noen rør eller silikonslanger? andre motordeler? bilde av tingene hadde vært fint:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel litt av det og:) jeg skal tll roterud etterpå så tenkte jeg kunne hente idag skjønner du.. nr ditt er da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PM sendt :)

fått meldinga?

 

Lagt til etter 4 dager 1 time:

 

solgt!!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.