#1 Skrevet Mars 21, 2012 Trommlene på begge sider bak har låst seg, noen som Har noe tips til å få dem opp? Har prøvd å Slå litt på dem, men de løsner ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2012 Trommlene på begge sider bak har låst seg, noen som Har noe tips til å få dem opp? Har prøvd å Slå litt på dem, men de løsner ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2012 Kva bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2012 Kva bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2012 Du må bruke krefter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2012 Har du prøvd og åpnet og sett at det ikkje er noko som er laust og kilt seg fast? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2012 er det slik at du over hode ikke får bevegd dem? at de har rusta fast, eller at du bare ikke får dem over bremsebånd? om du ikke får dem over bremsebånd, så må du slakke på selvjusteringa inni der, det kan gjøres ved og stikke en skru trekker inn i ene hjulbolt hullet på rett plass, og vippe oppover.. ellers er det rå makt og mange stygge ord som gjelder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 21, 2012 ellers er det rå makt og mange stygge ord som gjelder gå for denne tips til ord kan vi sikkert også hjelpe med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 21, 2012 Hvis det er tromlene som har satt seg etter at bilen f.eks har stått med håndbrekket på over vinteren, pleier jeg å komme meg til nærmeste asfaltflekk (hvis det er innen 100m avstand:p), kjøre frem og tilbake flere ganger, stoppe for å banke litt og kjøre frem og tilbake enda mer - dette gjentar du helt til det har løsnet. Måtte gjøre det med Audien når jeg kjørte den til lagring før vinteren, og gjort det mange ganger før. Du gjør det egen risiko, men det skal litt til for at du ødelegger noe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 21, 2012 Husker jeg skulle hjelpe en kamerat med å hente en Austin Mini på et-eller-annet-sted i Oslo for 6-7 år siden, denne hadde stått ca 20 år i "garasje" med jordgulv. Da kan du snakke om trommelbremser som har satt seg! Jeg jekket opp og tok av et og et hjul, og hamret løs på trommelen med en 1kg sleggehammer inntil bånda løsnet. Ca en time tok det for å få alle tromlene til å løsne, så det er ikke umulig og tar heller ikke mye tid, bare du har det riktige (tunge) verktøyet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...