Anbefalte innlegg

Noen som vet om denne dimensjonen vil gå klar på en A6 4f?

 

19x9 ET 33

 

Tenker at den ikke vil det pga innpresset. Noen som kan bekrefte dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke prøvd akkurat det innpresset og bredden på felg, men det jeg kan si, er at det ikke er mye klaring til bremsene på min foran, med 8,5x19 og ET 38. I tillegg ligger dekk/felg rimelig ut i kanten med dette innpresset, som for øvrig er laveste lovlige da. Vet ikke hvor mye lenger ut den kommer med 9" felg og ET 33..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer langt ut dette ja, men uten for mye senk så skal dette gå fint! Hvilken dekkdim tenker du?

255.35.19? Isåfall gå for noen som er smal i den dimensjonen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte eventuelt 245/35-19.. hmmm.. tror ikke gamlingen vil ha de så langt ut. :P

 

Hvordan vil 19x8 et 42 sitte da? Blir det for smalt og for myw inn. 48 er vell org et?

 

Er en 3.0tdiq, men tror bare det er s5 som har forskjellig innpress.

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes min med 245 og 8,5" felg med 38 innpress ser veldig bra ut. Rette dekksider og bittelitt gummi som beskytter felgen. Med 8" felg blir det kanskje litt for smalt? Men nå er det jo forskjell på dekkbredden på de forskjellige dekkmerkene også.. Originalt innpress er 45.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan sette på 8x19 et42 med 245.35.19, de blir litt mindre rulleomkrets enn hva A6 skal ha men lovlig.

Jeg kjører tross alt 245.40.19 på vinterdekk.. (god plass på A6 4f så lenge innpresset er høyt)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan sette på 8x19 et42 med 245.35.19, de blir litt mindre rulleomkrets enn hva A6 skal ha men lovlig.

Jeg kjører tross alt 245.40.19 på vinterdekk.. (god plass på A6 4f så lenge innpresset er høyt)

 

Orig.dim på A6 4F er 8x18 ET43 eller 8,5x19 ET48, så 8x19 ET42 med 245/35 19 vil fungere kjempefint, vil sitte helt slikt som 18 toms orig.hjul og også være nesten eksakt like stort. Det vil være mye plass til bredere hjul, men sånn teknisk sett og uten supersenk, så vil det se helt ok ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.