Anbefalte innlegg

Selger min A3 2000 modell.

 

Finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33886754

 

For de som ønsker ett ferdig prosjekt. Bilen fungerer 100% og er kjørt daglig frem til jeg fikk ny bil for en tid tilbake. Alle modifikasjoner er gjordt av Kvål Auto. Bilen har en dynamisk motorstyring fra fartstrup og bremset til 287hk på nav. Den dynamiske motorstyringen gjør at man rimelig enkelt kan skifte mellom orginalt og bane oppsett. Bilen har en innebygd PC som kan komunisere med motorstyringen noe som gjør dette til en meget fleksibel løsning. f.eks har jeg laget en egen android app som komuniserer med bilen via bluetooth. Mobilen kan da f.eks vise graf over turtal og trykk eller skifte fra normal oppsett til bane oppsett.

 

Ta gjerne kontakt for mer info.

 

Lagt til etter 20 timer 15 minutter:

 

Litt mer info om hva som er gjordt med denne fantastiske bilen.

 

GT28RS turbo

Frontmontert intercooler

460cc dyser

3" eksos fra turbo. Spesialtilpasset fra turbo. Milltek fra midten og bak.

Oppgradert map-sensor.

Motorstyring fra Fartstrup.

Forsterkede råder og stempler.

Forsterkede motorfester.

Brembo bremser forran.

Orginal S3 fanger bak.

Uorginal glassfiber "RS3" fanger forran. Har en brukt orginal S3 frontfanger som ikke er tilpasset og lakkert.

Sommerhjul, 18" öttinger felger med Michelin Pilot Sport 3 dekk.

Vinterhjul, 17" RS4-2 felger med piggfrie GoodYear dekk.

 

Med bane oppsettet er det ca 320 hk i motor (287hk bremset på navene).

 

Med dette oppsettet har jeg brukt bilen daglig de siste årene uten noen problemer utenom vanlige slite deler. Har hatt en 03 modell passat stasjonvogn 1.9 TDI i samme periode som det har vært mye mer problemer med.

 

Bilen ble kjøpt i 2007 av en eldre dame på Nordstrand i Oslo, den var da kjørt 60.000. Jeg har kjørt ca 12.000 i året så km stand er ikke høyere en 120.000.

 

Lagt til etter 3 dager 20 timer:

 

Ingen som ønsker seg en fantastisk gøyal og sprek bil?

 

Ny pris 120.000,- Kom gjerne med bud.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.