#76 Skrevet Juni 11, 2012 Jeg har tenkt å ta en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juni 11, 2012 jeg svinger en tur innom i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juni 11, 2012 Dukker vel opp en tur jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Juni 11, 2012 tar vel turen jeg å vel selvom jeg burde ha pakka litt til jeg skal flytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Juni 11, 2012 Dukker plutselig opp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Juni 11, 2012 jeg kommer nok ikke.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Juni 11, 2012 Ser flere skriver at de dukker opp, men hvor er det alle dukker opp? Kan hende jeg er litt uvitende om dette.. Glem det! fant det ut nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Juni 11, 2012 Ser flere skriver at de dukker opp, men hvor er det alle dukker opp? Kan hende jeg er litt uvitende om dette.. Glem det! fant det ut nå Står i første post Og jeg er visst her allerede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Juni 11, 2012 jeg kommer nok ikke.... Ikke jeg heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Juni 11, 2012 tar vel turen jeg å vel selvom jeg burde ha pakka litt til jeg skal flytte kommer ikke.må prøve å få pakka litt.er så godt i gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Juni 18, 2012 Enn i dag da folkens? edit: massivt drittvær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Juni 18, 2012 Jeg har "ikke" bil så jeg kommer nok ikke i kveld. ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Juni 18, 2012 Har ikke du fortsatt syncro'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Juni 18, 2012 Hvor er lokallaget ikveld???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Juni 18, 2012 På jobb, deretter sofakroken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Juni 18, 2012 jeg og brodern kommer en tur i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Juni 18, 2012 jaja, skjønner folk kommer men hvor er det i KVELD! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Juni 18, 2012 (endret) : vinke :Hallo. Som det står i første innlegg at vi alltid er på mcD på lørenskog om sommeren. hyggelig om du tar en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Juni 18, 2012 Hehe, selvfølgelig på første siden, beklager min dårlige hørsel men hoppet rett til siste Da sees vi muligens der ikveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Juni 18, 2012 må se an været meldt regn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Juni 18, 2012 Jeg trosser været og tar turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Juni 18, 2012 jeg må jobbe nattskift, så må stå over i dag og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Juni 18, 2012 Mulig jeg trosser været og tar meg en tur også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Juni 18, 2012 jeg kommer ikke i dag eller.pakker for harde livet åsså er det fotball på tv`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Juni 18, 2012 kom ikke jeg heller. men det så dere vel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...